Złoto

Złoto jest materiałem bardzo uniwersalnym. Jest jednym z najbardziej bezpiecznych form lokowania kapitału ponieważ w długich okresach czasu jego liczbę jest raczej stała. Jeśli sytuacja pod względem lub to politycznycm lub gospodarczym staje się niepewna, złoto zyskuje na wartości.

Dla tych z Was, którzy myślą o sprzedaży złotej biżuterii, znaczące jest, ażeby w pełni rozumieć, jak określać cenę złotej biżuterii. Nie jedynie pomaga to odróżnić dobrą ofertę od złej, ale także pomaga przeanalizować konkurencję i lepiej zrozumieć rynek przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.

Ważną częścią kosztu złotej biżuterii jest koszt robocizny, zwłaszcza w przypadku sztuk wysadzanych kamieniami szlachetnymi. Biżuteria złota po wyjęciu z formy zwykle wymaga opiłowania i polerowania. Koszt robocizny może czasami sięgać nawet 2 USD za gram, w zależności od pochodzenia biżuterii i stylu. Ponadto koszt osadzenia jakichkolwiek kamieni na złotej biżuterii może przekroczyć jednego dolara za kamień. Niektóre zaawansowane ustawienia, takie jak zestaw kanałów i zestaw niewidoczny, kosztują coraz więcej ze względu na wymagany wysoki poziom rzemiosła.

Wejdź na stronę: Lombard Poznań

Dobrym sposobem na przeanalizowanie, albo określony styl złotej biżuterii jest opłacalny i odpowiedni dla firmy, jest zrozumienie cen konkurencji. Bowiem wiesz już, jak z grubsza obliczyć koszt biżuterii, a tym samym cenę, którą możesz ją kupić, patrząc na marże konkurencji, możesz zorientować się, jak istotna jest konkurencja. Na przykład, jeśli konkurenci znaczą biżuterię trzykrotnie droższą, konkurencyjność tego języku nie jest naprawdę wysoka. Z drugiej strony, jeśli ludzie mają takie same ceny, a narzut jest o 50% wyższy od kosztu, styl mógł już nasycić rynek.

Inny punkt widzenia na kwestię cen polega na tym, że kiedy konkurenci marżują z niską marżą, produkt jest prawdopodobnie akceptowany przez wielu konsumentów. Uzasadnieniem owego jest to, iż gdy wpływ na sztukę jest niski, a ludzie aktywnie nim handlują, prawdopodobnie istnieje na niego duży popyt. Krótko mówiąc, im wyższa marża zysku, niższy wolumen sprzedaży i niska marża zysku, tym wyższy że być wolumen sprzedaży. Inną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę, jest toż, że teoria wielkości dotyczy także sprzedawców biżuterii. Jeśli kupujesz w wielkich ilościach, ceny winnym spaść automatycznie. Dlatego prowadzenie udanej firmy wymaga zachowania równowagi między wszystkimi czynnikami w posiadanych zasobach i infrastrukturze, takimi jak pracownicy oraz kapitał.

Albowiem branża jubilerska jest ogromnie wrażliwa na czas, style, które były popularne kilka miesięcy temu, mogą w ogóle się nie sprzedać kilka miesięcy później. Dlatego kupując hurtowo biżuterię złotą należy szacować miesięczną sprzedaż i stan magazynowy w zależności od wielkości sprzedaży. Na przykład możesz chcieć przechowywać określony styl przez dwa miesiące i uzupełnić go, jak się wyczerpie, żeby zminimalizować liczbę pozycji zamkniętych w ekwipunku, co jest czasami określane jako kurczenie się zapasów.

Rozumiejąc rynek i swoich konkurentów przed zakupem hurtowej złotej biżuterii, możesz zmniejszyć liczbę błędów podczas przedsiębiorczego przedsięwzięcia, zwiększając w ten sposób szansę na ogromny sukces.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.